loVe 4 EveR

loVe 4 EveR

24 April 2011

Ya Allah ku bersyukur kepadamu,telah memberi kami rezeki kali ke2 dengan mengkurniakan seorang anak dalam kehidupan kami ini,tanggal 22 febuary 2010 aku telah di sahkan mengandung untuk kali ke 2 setelah kandungan yang pertama gugur.Hari berganti hari,bulan berganti bulan,aku selamat melahirkan baby boy pada tanggal 1 December 2010 seberat 3.5kg,jam 5pm,setelah selamat dilahirkan melalui pembedahan,tidak mampu ku unggapkan hanyalah airmata yang mampu mengalir tanpa henti-henti "bersyukurnya aku kepadamuYa Allah" .Aku tergamam seketika setelah salah seorang doktor menunjukkan anak kami "amboi putih nyer anak ibu nie",bukan sebab apa mase aku mengandung dulu suka sangat minum kopi sedap tau heheheee...tp aku xkisah putih ker hitam ker 'bersyukur sudah'.Isma Qa'id Qalish hasil tercetusnya idea kami ingin meletakkan name bermula huruf Q dan isma tu plak atas permintaan sisuami untuk mengekalkan nama isma di depan.Qalish dilahirkan di hospital besar Ipoh sebab hendak mengekalkan generasi anak Perak.
 -"sampai disini je la saya bercerita tentang anak kami yer"- :,)